NEJen zelené potraviny Green Ways

Michaela Vohlídalová

Vinohrady 144
277 42 Obříství
777 731 841
michaela@masazeesme.cz

Duben 2013

10.04.2013 11:48

Milí přátelé zelených potravin,

tak už snad konečně ta letošní zima opravdu končí... Ač naše zelené potraviny pomáhají tvorbě serotoninu (hormonu štěstí), nějak mi to už totiž přestávalo stačit… Takže se přiznávám, že kdykoliv jen trochu vykoukne sluníčko a trochu mě zahřeje, mám hned mnohem lepší náladu. Od zítřka se to ale podle předpovědí má už opravdu zlomit a jaro (možná rychle následované létem) bude tady.

A nyní již k dnešnímu hlavnímu tématu, za které jsem zvolila: „Zelené potraviny a dutina ústní“

Fakt, že zelené potraviny působí velmi blahodárně již v našich ústech, bude možná pro někoho překvapující, ale vše má opět svoji jednoduchost a logiku. Stačí si uvědomit, že zuby si nečistíme proto, že je máme špinavé, ale proto, že máme v ústech překyseleno. A vzhledem k tomu, že ječmen i řasa jsou zásadité a chlorofyl v nich obsažený je protizánětlivý, skutečně se nemusíme bát konzumovat je po vyčištění zubů jako to poslední před spaním.

S čím vším nám mohou pomoci?

- při pravidelném kousání bělí zuby (zejména např. skvrny od kávy)

- urychlí hojení drobných poranění

- pomáhají proti krvácení dásní – tuto zkušenost potvrdila také naše kolegyně zubní lékařka, která měla pacienta, jež kvůli krvácení dásní nemohl být ani ošetřen a po měsíci kousání chlorelly měl dásně téměř v pořádku

- také zubní kámen se může zmenšit (hlavně mechanickým působením rozkousané chlorelly).

- v neposlední řadě musím zmínit ještě začínající bolesti v krku – v tomto případě doporučuji řasu cucat (1 zelená tabletka pod jazykem vydrží i desítky minut a v kombinaci se slinami působí velmi léčivě).

Volba způsobu konzumace je na Vás – spolknutí, rozkousání nebo cucání, vše je možné. Většinou rozhoduje hlavně fakt, zda si na řase pochutnáváte či nikoliv a zda jdete následně na nějaké jednání nebo rande (neboť rozkousaná chlorella bývá ještě nějakou dobu v zubech, popř. barví koutky). V tomto případě je účinné řasu zajíst nebo si vzít žvýkačku.

A také zelená zkušenost je dnes věnovaná této tématice - Šárko, moc děkuji za její poslání:

„Jmenuji se Alena a je mi 49 let. Již 10 let mě trápí problémy s paradentózou – obnažené citlivé krčky, nateklé bolavé dásně a krvácení z dásní.

Nedávno jsem vyzkoušela řasu Chlorellu společnosti Green Ways. Večer před spaním si pomalu rozkoušu několik tabletek řasy (kolem 5-8, podle chuti), spolknu a to, co zůstane nalepené na zubech a dásních, nechám do rána hezky působit. Ráno se sice probudím se zelenou pusouJ, ale po vyčištění zubů není nic poznat a pocit je nádherný!

Již po několika dnech jsem pocítila velkou úlevu a po 14 dnech již byly dásně bez bolesti a podráždění a žádné krvácení! Nyní po měsíci mám dásně a zuby úplně v pořádku a navíc v puse krásný svěží pocit. Na svoji Chlorellku se každý večer těším, protože mi moc chutná – moje tělo asi ví, co mu dělá dobře.

Jsem šťastná, že jsem poznala, co dokáže řasa Chlorella a vřele ji doporučuji vyzkoušet i ostatním.

Já se navíc nyní cítím celkově lépe a rozhodla jsem se, že vyzkouším i mladý ječmen.

Přeji vám samé spokojené „jedlíky“ jako jsem já a na svoji řasu už nedám dopustit.

Alena“

 

Tímto se s Vámi loučím, přeji krásný duben a těším se napísanou opět za měsíc,

Marcela a Míša