NEJen zelené potraviny Green Ways

Michaela Vohlídalová

Vinohrady 144
277 42 Obříství
777 731 841
michaela@masazeesme.cz

Květen 2013

01.05.2013 18:03
Milí přátelé zelených potravin,

měsíc opět utekl jako voda a jaro je zde v plné své kráse… Za sebou už máme dokonce i několik málo dní s teplotami letními, Májové deštíky ale také nejsou výjimkou.

A co bude dnešním hlavním tématem? Inspirovalo mě, jak vše okolo na jaře krásně kvete. K nelibosti mnohých z nás ale kvetou i naše obličeje. Věnovat se tedy budu tématu: „zelené potraviny a pleť“…

Pokud i vy patříte mezi ty méně šťastné, kteří trpí na akné či jiné pupínky, mám pro Vás dobrou zprávu. Vydržíte-li zelené potraviny konzumovat dostatečně dlouho, Vaše problémy se určitě zlepší. Nikdo Vám bohužel dopředu neřekne, jak dlouho to bude, protože příčin je tisíce a jejich vyřešení může trvat dlouhou dobu. Věřte však, že zlepšení pak už bude trvalé a na to se myslím vyplatí počkat. Jedné mé „nejmenované“ kamarádce trvalo 2 roky, než se jí pleť zlepšila. Nyní jí ale má opravdu jako dětskou prdelku. (Marti, promiň mi to přirovnání).

 

Nevýhodou v případě těchto problémů je i fakt, že se velmi často pleť na začátku konzumace zelených potravin v důsledku detoxikace ještě více zhorší. To je ovšem potřeba brát jako pozitivum a důkaz, že se opravdu začíná něco pozitivního dít… Vím, že rychlá řešení v podobě různých mastiček, jsou velmi lákavá, je ale potřeba si uvědomit, že tím pouze přerušíme čistící proces a skutečný problém nadále zůstává ukrytý v našem těle a čeká na vhodnou příležitost, kdy se opět projevit (většinou v ještě horším měřítku než tomu bylo naposledy ).

 

Zelené potraviny nám v tomto případě hodně pomáhají nejen vnitřně, ale je zde i možnost zevního použití v podobě různých pleťových masek z ječmene nebo rozdrcené řasy. Rozmíchat je můžete v malém množství vody nebo v kosmetické vazelíně. Například osmnáctiletá dcera mé kolegyňky ječmen odmítá pít, pleťovou masku si ale na noc udělat nezapomene nikdy… Malým dětem některé z nás také mazali zeleným (dnes již zmíněné) opruzené prdelky či pupínky při neštovicích. (Na tomto místě opět připomínám, že ječmen z důvodu velkého množství enzymů v případě živých ran na rozdíl od rozdrcené řasy hodně pálí…)

Já osobně na akné naštěstí netrpím, ale když už se mi udělá nějaký pupínek, „rozňoupu“ ho vždy až do krve. Od té doby, co jím zelené potraviny, se mi ale tyto stroupky hojí až neuvěřitelně rychle.

A jako vždy připojuji ještě zelenou zkušenost. Musím říct, že při jejím čtení mi běhal mráz po zádech. Je až neuvěřitelné, jak zelené potraviny dokážou zvýšit životní komfort i u vážných nemocí…– Marti a Veroniko, moc děkuji za její poslání a přeji ať zlepšení pokračuje!

„Jmenuji se Veronika A., je mi 43 let a roztroušenou sklerózou trpím již téměř 27 let.

V roce 1986, kdy nemoc propukla, nebyly takové terapeutické možnosti, jako nyní k dispozici. I přes nepopíratelný pokrok v léčbě neexistuje ani dnes takový produkt, který by dokázal průběh a postupné zhoršování nemoci zvrátit a navrátit předchozí zdravotní stav.

Již 6 měsíců užívám oba produkty firmy GW – ječmen a chlorellu. Již po 1 týdnu jsem cítila zlepšení a příval energie. S úžasem zjišťuji, že jsem schopná podávat vyšší výkon, jak duševní tak tělesný. Dokonce mohu, byť nepatrně, ale přece, snižovat udržovací dávku kortikoidů. Nyní užívám 6 mg Medrolu denně, dříve to bylo 6 až 8 mg denně. Choroba způsobila, že velmi špatně chodím, neměla jsem prakticky žádnou fyzickou výdrž. To se postupně lepší, nyní se např. doma pohybuji pouze a jen s chodítkem. To je velmi povzbudivé, protože dříve jsem byla nucena používat invalidní vozík. Pokud počasí dovolí, budu s chodítkem vyrážet i ven, zatím používám čtyřkolový elektrický skútr.

Užívám 3 x denně necelou čajovou lžičku ječmene a 3 x denně 10 tablet chlorelly. Jsem nyní schopná zvednout se sama z lůžka, což bylo dříve možné jen s pomocí druhé osoby.

Jsem velmi spokojená a zůstanu i nadále věrným jedlíkem zelených potravin.“

 

To je pro dnešek vše, mějte krásný květen a těším se nashledanou opět v červnu,

Míša a Marcela