NEJen zelené potraviny Green Ways

Michaela Vohlídalová

Vinohrady 144
277 42 Obříství
777 731 841
michaela@masazeesme.cz

Březen 2013

10.03.2013 11:50
Milí přátelé zelených potravin,

přestože počasí posledních dní na to nevypadá, posílám poslední zelený pozdrav letošní zimy.

A protože jaro už opravdu více než ťuká na vrátka, dnešním tématem bude „jarní detoxikace organismu“:

Jaro je pravým časem pro vnitřní očistu těla. Organismus je nyní na detoxikaci nastaven nejlépe. Příchod jara může být pro mnohé z nás časem „jarní únavy“. Dlouhé noci, málo sluníčka, střídání teplot, nedostatek pohybu, špatně vyvážená strava – to vše má negativní vliv na naši psychiku. Z toho vyplývá ztráta fyzické kondice, hromadění tuku a nedostatek hodnotných a výživových látek. Po dlouhé zimě si potřebujeme doplnit hladinu minerálů, vitamínů a stopových prvků. Potom bude náš organismus fungovat opět bezchybně a vitálně.

A právě v tom nám zelené potraviny Mladý ječmen a řasa Chlorella pomáhají.

- Obsahem enzymů a chlorofylu nám nastartují jarní detoxikaci organismu

- Antioxidanty v nich obsažené se podílejí na likvidaci volných radikálů

- Vláknina očisťuje naše střeva

- Oba produkty se významně podílejí na posilování imunitního systému a pomáhají našemu tělu udržet se zdravým

- Navíc máme záruku čerstvosti a kvality živin na rozdíl od zeleniny prodávané v obchodních řetězcích, která zpravidla dozrává až cestou k zákazníkovi nebo ve skladech a nemá žádnou výživovou hodnotu

- Zelené potraviny Mladý ječmen a řasa Chlorella dokážou z těla odstranit těžké kovy a organismu dodat novou energii
Nezapomínejme, že jakýkoliv jarní detox by měl být především startem zdravějšího způsobu života!

A už nyní Vám mohu slíbit, že v příštím zeleném pozdravu Vás pozvu na další společný jarní detox a hubnutí se zelenými potravinami – mnozí z Vás již tuto naši akci z dřívějška znají nebo dokonce s námi podstoupili.

A na závěr zařazuji 1 zelenou zkušenost, která mi přišla jako reakce na téma minulého měsíce –  Marti a Katko, děkuji vám za její poslání:

„ reaguju na mail, co jsi posílala, část "pro sportovce" :-) Jen třeba pro sdělení dalších mých zkušeností se ZP ostatním:
Od loňského roku jsem začala běhat ultramaratony (100km ultra traily v horském terénu). Je to cca 24 hodin nonstop zatížení na max. Ječmen jím asi 2 roky a ustálila jsem se na dávce 1 velká lžička 1 a ž 2x denně. Po ultratrailu si dávám ihned velkou dávku ječmene a pak 3x denně lžičku a musím říct, že jsem přesvědčená, že moje regenerace je nejrychlejší ze všech, co běží závod! :-) Opravdu, zvlášť se mi to potvrdilo při posledním trailu před měsícem, kdy jsem měla jeden nebo dva dny trochu namožené nohy a pak ok. Žádné bolesti kloubů, vazů, šlach, chodidel, nic. Prostě jak po normálním výletu. Jsem z toho nadšená a přesvědčená, že za to všechno může opravdu ječmínek.
A co se týká chřipek a viróz - letos jsem ještě nic nechytila!! A to pracuju celý týden mezi lidmi, setkávám se s cca 50ti až 100 lidmi denně. Každou chvíli kolem mě někdo chrchlá a já jsem ok. Na zelené nedám dopustit!!!! Katka“

 

Toť je pro dnešek vše, nashledanou opět za měsíc Marcela a Míša